söndag 29 april 2012

Fanny och Eric

Jag vet att det har varit lite (eller ganska mycket) tomt här på sistone, men det kanske kan bli lite ändring på det i fortsättningen :) Nu är det i alla fall inte så långt kvar tills bröllopssäsongen börjar igen. Det ska bli väldigt spännande! Vid den här tiden för ett år sen skulle jag snart fota mitt första bröllop, oj vad nervös jag var... :) Men det har ju faktiskt gått helt okej. Och jag ser fram emot att fota fler bröllop, det känns som något jag vill hålla på med ett tag.

Jag har redan träffat flera brudpar för planering och pre shoots, här är ett av dom som jag träffade en ovanligt solig dag i början av april. Dom heter Fanny och Eric och gifter sig i slutet av juni.

Update: Nu kan ni se det här parets bröllop HÄR!






2 kommentarer:

Agnes fotografi sa...

Väldigt varma och fina bilder! Ser verkligen fram mot att se dina bröllop!

photodemoi sa...

Fina bilder! Fin ton!

sv: Jag bor på Arenavägen 5D, så något sånär i närheten var det säkert....:-)

Spännande att starta eget!