söndag 19 februari 2012

Bröllopsalbum!

För några dagar sen kom mitt provexemplar i form av ett bröllopsalbum från Folio Albums. Det var precis så fint som jag hade tänkt mig, och jag hoppas att jag får leverera liknande album till många bröllopspar i år :)

Albumet är handbundet med omslag i äkta läder, och bilderna trycks på 200 g vitt miljövänligt papper. Det finns tio olika färger att välja mellan till omslaget, och på framsidan står parets namn med präglad text. När man slår upp albumet lägger sig sidorna plant, vilket gör att man kan ha en bild som går över mitten av ett omslag utan att det blir ett skarpt veck som stör.

Jag kommer snart lägga upp priserna för såna här album i min prislista!









4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser verkligen ut att vara bra kvalité! Men kostnaden är väl just därför ganska hög eller vad låg den på?

Johannas blogg sa...

Ja det var ganska dyrt, men det verkar som att de flesta andra liknande ligger på ungefär samma pris. Jag funderade på QTalbums också. De verkade lite billigare först, men det var inte lika många uppslag och så som ingick i grundpriset bl.a. så i slutändan blev det inte så mycket billigare ändå :P

Frida sa...

Riktigt fint album :)

Erica Gilbertson sa...

superfint!