lördag 7 maj 2011

Jag har uppdaterat mig

Jag måste bara visa er min uppgradering på mobilfronten. Min gamla Siemens har tjänat mig troget och länge. Modellen kom 2003, men jag vet inte om det var då jag skaffade den. Det var i alla fall min första mobil, så det kanske var då. Den har överlevt mycket, men på slutet blev batteriet lite dåligt, som om den kände på sig att jag var på väg att överge den.

Det är inte ens jag själv som har köpt den nya mobilen haha, det är Rickard som fick den av sitt jobb. Men eftersom han redan har en som är bättre så fick jag den :) Han tyckte väl att jag behövde det ^^ (Tejpen är förresten till för att hålla två knappar som annars lossnar på plats)

4 kommentarer:

Ingela sa...

Förstår att det var svårt att överge en så gammal trotjänare. Jag har faktiskt själv en begagnad HTC på gång, för min nuvarande SE håller på att gå ur tiden.

Polly sa...

WOW!!! Du har väl haft en fin begravning för den gamla fina mobilen? ; )

Johannas blogg sa...

Hehe nja, den ligger bara i en låda bland massa andra saker ^^

Joachim sa...

Jag tror det inte var en dag för tidigt. Lycka till med ditt fotograferande//Joachim