måndag 29 november 2010

hej

Jag har inte fotat så mycket på sistone förutom bostäder (precis som jag skrev i ett inlägg för någon vecka sen) och jag ville jättegärna lägga upp lite bilder på bostäder som jag har fotat, men man fick inte lägga upp bilderna på bloggar och liknande eftersom det är hemma hos privatpersoner. Synd :/ (jag kanske kommer lägga upp några få på min hemsida dock, för det fick man)
Men jag ska rycka upp mig och börja fota lite andra saker igen nu! Här är en random bild som jag tog på några bär innan idag.

3 kommentarer:

erica sa...

åh vad fin redigering. inga nya bra tips? ;D

erica sa...

jag hittade inte den! Letade lite men tror inte jag hitta den actionen. nåväl, hur fint som helst! du får jämt så fint ljus!

ah den följer jag! följer för många snart alltså! :P

erica sa...

tack och tack!

hade den bland mina actions. har alldeles för många nu, phu! och alla heter typ siffror bara, haha.. night-fate är många ifrån :P