fredag 20 augusti 2010

Lägenheten

I onsdags hade jag en workshop i hur man fotar mäklarbilder, och sen fick jag träna på det hemma hos mig själv. Jag har redan kommit på massa saker som borde vara annorlunda för att de ska vara perfekta mäklarbilder, men jag kan ju visa dom i alla fall så att folk kan se hur det ser ut hemma hos oss :) Det behövs fixas en del saker, matta, gardiner, tavlor, lampa osv. Men men...

Lägger upp lite före-bilder också, på hur det såg ut innan vi renoverade och flyttade in.

Före...


Och nu...

5 kommentarer:

Lou sa...

Så fint! Får nog komma och hälsa på snart ;)

Johannas blogg sa...

jaaa! komsikom! :)

Anonym sa...

schysst! kan du inte ge märklarfototips?? :)
Bohlin

Johannas blogg sa...

visst, plocka undan ALLA grejer som ligger framme! särskillt sladdar. och typ i hallen, plocka undan allt förutom kanske ett par skor o en jacka. Sen är det bara att försöka få det rakt och ljust :) eller okej lite andra saker man ska tänka på också, men orkar inte förklara mer här ^^

Micke sa...

schyst lya! :D gröna färgen i vardagsrummet ska jag lägga på minnet inför kommande omtapetseringar 8)
hoppas det kommer gå bra med le jôbb! :)

/Micke